you're my lover, you're my Romeo

Insåg när jag var hemma hos mamma att alla kanske inte har samma textsnitt på rubrikerna som jag har här på min dator. Så vissa får en stor storlek av arial istället för min lilla skrivstil. Men ni får la leva med det då.

Hänt i helgen? - Jadu, det är en del. Så för att inte skriva en hel novell så blir det korta drag.

Fredag:
Glömde kockbyxorna hemma. Såg till att planeraren fick arslet ur vagnen för att fixa till mitt mattebekymmer och fick skjuts av Emmy till torget.
Sen på kvällen så var det möte och efter det blev det att moppa ut till mor.
Lördag:
Bröllop. Kristofer och Ninette. Hur vackert som helst.
Hem till Eleni efter det. Spelade volleyboll i kilklackar och i sand. Det gick faktiskt ganska okej.
Chokladpudding och cider med Ida hemma hos mamma sedan.
Söndag:
Iväg till Meken då Esben sa att jag skulle komma och heja. Jag frös som en gris men det var kul. Johannes hlrdes och var överallt, hela tiden. Den mannen har för mycket energi för mig!
Hemma vid halv nio. Käkade glass med pappa.

Det var väl kort och intresserikt?
Kan ju bara nämna att jag har hjälp Kent med altanen idag också. En riktigt bra snickare är vad jag är!
Kort vecka väntar nu. Ledig både torsdag och fredag. Tummen upp för det!

You make my day .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback