high fashion

Jag har nog fått en släng av något jag inte vill ha. Hostan börjar framträda och det är inte okej!
Har knappt varit utanför dörren idag vilket har varit superskönt. Mått som en kratta.
Dock blev det en sväng ut till stallet, vi var tvugna att få ner stolparna idag. Tord hjälpte oss med två saker. Dels att få ner stolparna men också att inse att traktorer är sjukt läskiga! Vissa stolpar lutade så pass att de skulle bli snea om vi inte stöttade dem medans T pressade ner dem, så vi fick stå under skopan och ptja. Hur känns det att ha en stor tung skopa över huvudet som är påväg ner emot en? Kärringar som vi är så var det inte speciellt roligt. Endast tre stolpar knäcktes så det gick ju bra, trots allt.
En liten detalj hade vi dock glömt och det var skruvar så tyvärr kunde vi inte få upp isolatorerna. Tråkigt, typ. Ehe.
"Ahmen du vet sådana rör.. Dom ihåliga.." - Dagens citat (Jag tänker inte skämma ut mig så jag tänker inte säga att det var jag som sa det!)

Förhoppningsvis blir det Marieberg imorgon. Måste verkligen inhandla en ny jacka. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback