me, my yoke and i

Nyss utkommen ifrån duschen. Attans så skönt det var. Rakat, smörjt, filat, peelat och skrubbat. Det ni.
Just ja, har hunnit målat naglarna också, var behövligt kan jag ju säga. Så ska snart kila till sängen men innan så blir det återfuktning. Lägg det på minnet, efter duschen ska man smörja in sig ordentligt. Mycket viktigt. Ha-ha-ha. De gånger jag kommer ihåg det då är det storslaget. Men nu ska jag verkligen göra det, har jag kommit så här långt så kan jag inte ge upp. De gånger man är så här ordentligt så ska det vara ordentligt också.
Funderade ett tag på att göra det där med plastpåsar. Man masserar in olja (olivolja eller vad som) på fötterna och trär plastpåsar över detta. Sedan får det sitta över natten och på morgonen har man mjuka fina fötter.
Dock tvekar jag, inte riktigt min grej det där.

Men nu blir det duntäcket och så invänar vi en ny dag. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback