need a little help

Naturkunskapen slutade för fem minuter sedan och jag kunde nästan inte bry mig mindre. Orkar bara inte med måndagar. Värdelösa. Jag bryr mig heller inte om svampar eller rullstensåsar. Det är helt ointressant!
Sedan orkade jag bara inte gå upp imorse. Somnade nog kvart i fyra så det var bara skönt att sova. Dagarna runt fullmåne borde inte få finnas. Fullmåne borde inte få finnas alls. Jag kan bara inte somna och när jag väl sover så blir jag ändå inte utvilad. Kanske bor en varulv inuti mig?
Men nu är jag uppe, påklädd, målad och redo. Eller det sistnämnda är jag nog aldrig. Tror jag.
Febern sitter fortfarande kvar i kroppen men det är som en fis i rymden. Dagens måsten kommer före. Dock inga större grejer.
Ska bege mig hem till mor till fyra och äta lite mat, sedan ska vi lämna in mitt paket ifrån Hööks. Värdelös jacka!
Stallet ska jag klämma in där med. Så somsagt, jag kommer inte att arbeta ihjäl mig.

Imorgon är det praktik och jag vill inte, vill inte, vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback