soft saturday

Nu passar mina strumpor in. Det står nämligen Soft Saturday på dom. (Ja, jag har veckodagarna på mina strumpor!) Och det är perfekt för idag. Varesig pappa eller jag har gjort något vettigt idag. Vi har inte ens lagat mat, blev baguetter i ugn för någon timma sedan. Vi har inte ens varit nere och låst upp dörren.
Min fot tackar i alla fall. Har börjat kunna gå normalt nu, eller någorlunda normalt.

Gårdagskvällen gick åt till att kika på Stockholms International Horse Show. Svt är guld värda som beslutat sig att sända det via webben. Kärlek till dom. Hoppas bara tittarsiffrorna blir så pass höga att dom fortsätter med det!
Missade dock Briar och Jan imorse, dom gick inte enligt schemat på hemsidan så jag missade dom. Inte okej! Det var ju deras avslutningsuppvisning tillsammans. Usch!
Men nu ska jag återgå till hästeriet.

Ska föresten hjälpa till på ponnyridningen imorgon. Inte alls kul eftersom jag måste vara uppe på ridskolan kvart över tio. Hallå, det är ju sjukt tidigt! Förhoppningsvis så är det inte så många barn ute vid den tiden som är sugna på att rida. He-he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback