värdelööööst!

Jag skulle aldrig ha åkt hem till tant T igår. När jag väl vaknade idag, som var vid elva tiden, så var jag supervarm och snurrig. Traskade in till soffan och mös ner mig där, där jag också somnade, och sov två timmar till. Så för ungefär en halvtimma seda vaknade jag och nu sitter jag här och vet knappt vad jag pysslar med.
Att skriva det här lilla inlägget har tagit mig mer än tio minuter. Jag orkar knappt trycka ner tangenterna! Då är det illa.
Nu ska jag kila ut till soffan och sno pappas choklad. Håll tummarna för att jag inte åker på en dundersjuka.

Vem vet, det kanske var de amerikanska bokspindlarna som attackerade mig igår. Jag vet inte riktigt vad de har för 'bieffekter'. Värt att kollas upp. Obehagliga kryp. Räcker med de kinesiska vattenspindlarna vi har i stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback