walk on by

Hej och hå är nog det jag har att säga. Slutkörd tjej i princip. Får ta och tagga ner lite tror jag. Prioritera sömn är något jag måste göra. Igår tog jag en powernap vid åtta, sov till nio då jag gick upp och drack lite vatten. Bytte om och kröp ner i sängen igen. Somnade och vaknade av mobilen vid åtta då jag fortfarande var som en zoombie.
Men det var bara att kasta benen över sängen och masa sig upp. Bussen gick till skolan kvart över nio. Öppet hus för fulla muggar. Så jäkla värdelöst. Jag satt vid ett bord och hade tråkigt genom hela dagen. Kilade dock bort till vår korridor och snodde åt mig lite thaimat. Tummen upp för det.
Klockan ett var det bara att sätta sig på bussen och ila hem fort som sjutton. Byta om och fara vidare till ridskolan. Tog först kort på lucia-kandidaterna vilket gick på mindre än tio minuter.
Sedan fick jag hjälp av Lovisa att fånga ett par hästar på bild. Dessa ska upp på hemsidan. Gick kanon, ljuset verkade vara perfekt. Men det visar sig när jag ser dessa i större format på datorn.
Blev ombedd att föreviga en ponnyridning också. Var med en farmor och hennes barnbarn. Alltid lika kul att se.
Och slutligen stannade jag kvar för att se (och skratta åt) Anna på Mille som longerades av Camilla. Dom tre ska göra något voltige/teater-aktigt under julshowen. Såg faktiskt ganska bra ut. Ingen avramling i alla fall.

Imorgon blir det fullt upp då med.
Godby först, tänkte nästan våga mig ut en liiten runda med C bara för att det var så pass länge sedan. Men så ska jag upp och rida Camaro på ridskolan. Huga. Har som sagt inte ridit ponny på sju-åtta år!
Så blir tidigt i säng idag med. Ska bli skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback