don't bring flower

Nu är det ganska svårt att skriva, varför kommer ni förstå lite senare..

Pratade med Christer idag. Tog bort matten vilket han tyckte var klokt med tanke på hur myckt det är i alla andra kurser. Så jag ska antagligen läsa den i trean istället. Men jag vill ha engelska B då med men vi får se hur jag väljer. Sedan har jag, Sabina och Daniella poppat musik i en volvo. Vi fick skjuts hem till Daniella av deras kompisar för hon skulle hämta några böcker. Ganska spännande..
Gjorde företagsorov idag med. Gick faktiskt helt okej. Kunde mer än jag trodde, verkligen! Men så får vi se vad resultatet blir.
Efter detta så for jag, D och S hem till S och dumpade våra saker innan vi drog vidare till Willys. Köpte hårfärg och lite andra grejer. Sedan hem till S igen och färga hår. Jag fick lite mörkare och liiite rödare. Sabina däremot blev pepp på min färg så hon färgade underhåret i den färgen och så blont överhår. Blev faktiskt supersnyggt.
Sedan så fick jag nya naglar. Dock är dessa för långa fortfarande så ska ta mig till att fixa detta ikväll.
Synd bara att jag inte har vitt nagellack för nu har jag målat hela nageln och det är inte det snyggaste. Menmen.

Imorgon sover jag hos Sabina. Tummen upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback