i know what this tears are for

Det blir himla åliga uppdateringar men jag har verkligen inget vettigt att säga eller någon kreativitet för tillfället. Så designen ligger nere just nu, kameran är nerpackad och jag susar runt utan att tänka. (Som vanligt kanske menmen)

Orienteringen gick bra idag faktiskt. Lite kul är det ändå, fast det vill jag bara inte erkänna. Skulle ha varit kul att ge gärnet och se hur det hade gått då. Men jag är nöjd ändå. Dock så är det ytterst olämpligt att jag och Daniella ska ut och plocka svamp.
Vi fick ihop x antal kontroller som gav oss 25 poäng vilket precis var vg. Tidsgränsen var 2 timmar och vi kom fem minuter senare vilket gav oss ett minuspoäng. Det är väldigt surt..! Som vi kämpade med kontroll 20 och så sket det sig ändå. Men jag lär inte dö i alla fall.

Jag låste ut mig också. Daniella har mina nycklar vilket jag insåg halvägs hem. Inte okej!


Det här är mina måndagar föresten.. Eller varannan måndag,
de gånger då vi inte har 40 min svenska innan naturen.
Sånthär gillar jag skarpt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback