i'll be bulletproof

Jag gjorde en supergod paj idag. Det tycker jag är ganska värt att veta faktiskt. Ibland lyckas jag, det är helt amazing.
På bussen hem var det fullproppat, länge sedan det var så pass mycket folk. Jag och Alex fick nästan springa för att hinna med bussen så våra platser blev inte de bästa. Till råga på allt så stod det en kraftig (tjock) man i gången precis där jag satt. Och varje gång bussen krängde till så petade han mig på axeln med hans uppsvällda buk. Det var inte okej. Hur kul är det att få någons mage inkörd i axeln hela tiden? Nej, precis!
Mötte upp Mathilda på stationen och vi fördrev tiden med att prata om solarier, resor och tjuvrökning hela vägen hem. Himla intelligent samtal!
Nej, nu ska jag ta och häva mig i sängen tror jag då jag har motionerat mina fingrar tillräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback