make you crazy

Ingen rolig dag idag. Blev ganska sent igår, eller ja, sent eftersom jag var sjukt trött. Annrs var det ganska tidigt jämfört mot vad jag har gått och lagt mig. Men hur som helst. Blev sent upp ifrån sängen och direkt till soffan. Tummen upp för det.
Har gått och gjort absolut ingenting hela dagen vilket innebar att jag fick lite bråttom nu. Har precis dammsugit hela lägenheten,. eller ja förutom trappen. Värdelöst. Ska snart hoppa i ordentliga kläder och sedan fara upp till ridskolan. Denna gång är det en möte för hemsidan och sådär. Kanon. Hoppas vi löser det på ett smidigt sätt.
Nej, nu ska jag kika om det finns något att stoppa i magen. Superhungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback