sorry, you can't have me

Dagens to do? Ehm.. Ingenting faktiskt. Det känns lite konstigt eftersom jag har haft tider att passa i stort sett hela lovet. Jag har, även om det inte verkat så, haft fullt upp. Men idag så händer det nog ingenting vad jag vet. Stallet men det går ju nästan på rutin och är onödigt att nämna.
Men jag får se om jag far hem till kusin idag eller imorgon. Beror på när och om pappa bestämt sig för att sätta ljus på graven. Så jag får återkomma till det.
Om inte annat så ber jag far skjutsa mig till Rockhammar på lördag kväll och så får vi ta det därifrån sen. Jag är pepp hur som helst. Får träffa kusins kille för första gången också. Det om något kommer att bli spännande!
Nej, nu ska jag ta och ock äta kombinerad frukost/lunch. Eller ah, får se vad det nu blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback