use somebody

Pust! Har varit ett himla håll igång här på kvällen.
Har äntligen fått upp bilderna från KM på hemsidan och det har mejlats så ledningarna nästan smälter. Tre stycken pratar med mig samtidigt och 'beställer' medans jag sitter och kollar igenom och delar upp bilder. Mitt i allt så skickar Alex ett sms och frågar om jag är klar med svenskan. Jag har inte haft en tanke på den förbaskade svenskan alls trots att den skulle ha varit inne i fredags. Attans!
Men nu är alla bilder skickade och de som inte bestämt sig för vilka de vill ha ännu ska höra av sig snart. Så då blir det mera. Fast kul är det. Folk vill ha mina bilder och de kan tänka sig att betala för dessa. Synd bara att jag är för mesig för att ta betalt. Vem vill köpa mina bilder liksom?
Kul dock. Nästan så jag sitter här och fånler. Sluta!

Nu blir det te och macka i soffan. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback