we just don't really know

Så himla skönt att få komma hemifrån, bort ifrån tystnaden.
Fick reda på att svenskan ska vara klar tills imorgon, himla kul. Det innebär att jag ska skriva två och en halv loggar som vardera ligger på 400 ord. Dessutom har jag ingen aning om vart jag lagt boken. Plus detta så ska jag ha skrivit en argumentation om ett valfritt ämne. Skojar ni med mig eller? Har till morgondagens midnatt på mig. Yeah, lycka till liksom. Blir att spendera dagen framför datorn imorgon då.

Efter skolan cyklade (!) jag hem till mamma i motvind då jag hade min engelskabok här och jag hoppade på att svenskaboken skulle ligga här med men icke. Sedan orkade jag bara inte sätta mig på cykeln och fara hem så nu väntar jag på att pappa ska sluta och hämta upp mig.
Så jag har aktiverat Humle som har mer energi än en loppa. Uh!

I'm sorry bby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback