you'r always on my mind

Igår blev det en kväll i soffan med lite ostbågar. Dock är jag lite besviken på det sistnämnda. Var superlänge sedan jag åt ostbågar men vad jag vill minnas så var de alltid så stora och tjocka. Mest luft i princip. Men nu är det små och smala, alltså inte alls lika goda! Finns bara ett fåtal som nästan kommer upp i den storleken men inte många. Det är inte okej!
Kom sent i säng och sent upp ifrån den med. Men ack så skönt. Pappa är på jobbet nu också så har haft hela morgonen för mig själv. Lite mysigt faktiskt.
Ikväll så kommer det över lite folk så jag tänker vara hemmifrån så mycket jag kan. När pappa och hans kompisar plockar fram alkoholen så är de en aning högljudda. Haha.
Så blir eventuellt att umgås med Ellenor, Anna och Julia ikväll.. Tummen upp.

Men nu ska jag kila för rasthagen utanför stallet måste byggas klart. Himla jobbigt!

Kommentarer
Riley säger:

Men människa! Vilken förtappad världssyn har du egentligen? Ostbågar SKA vara smala för att komma upp i den perfekta smaken! Det är ju de stora som är, liksom du sa, mestadels luft och därför: ingen smak och inte alls lika goda! Nej, jag vill ha mina ostbågar långa och smala. Alltid något av ett lotteri att köpa ostbågar med andra ord, i en del påsar är de stora och luftiga och i andra är de smala och långa.



Är det ett tecken på att man inte har något liv när man kan skriva en kommentar i ämnet OSTBÅGAR som nästan är längre än inlägget självt...?

2009-10-17 | 17:17:19
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback