And you'll begin to wonder why you came

Har väl egentligen inte så mycket att förtälja om helgen.
Kan säga att lördagskvällen var så grymt bra och slutade ännu bättre. Hur nu ni vill tolka det där låter jag vara helt upp till er och eran fantasi. Måla dock inte upp för mycket på väggen, blir så rörigt då!
Synd bara att vissa är så himla egoistiska och tar det som fungerar bäst för en själv och skyller resten på någon annan. Menmen, jag klarade mig finemang på egen hand och det är ingenting mer med det. Så himla tjurskallig är jag faktiskt inte. Även om det kan tyckas så ibland.

Idag var nog en lika bra dag. Hembjuden på middag och trevligt sällskap, trots att mitt lag inte vann på kubb.
God mat, trevligt folk och härligt väder - tack älskade vän.

Precis när jag kommit innanför dörren ringer Tarja och jag fick slänga mig på moppen. Vi traskade hem till Sofia, mamman till Holly som döptes igår. De kikade på bilderna och vi pratade lite sådär. Bestämdes även att jag ska ta några kort till men bara på Holly. Kanonkul! :)
Har inte hunnit pillat något på bilderna mer än att gallra första omgången så ni får ta en originalbild..


Holly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback