breaking news

Hemma och framför datorn. Precis som det ska vara, eller vad säger ni?
Fader kom och hämtade mig i Köping så jag slapp gå till stationen i mörkret. Tacksamt!
Var faktiskt riktigt kul idag. Fick göra massor av småuppgifter, räkna kassor, räkna rikskuponger och
låsa upp telefoner bland annat. Hann lära känna några sköna människor också. Kommer att bli great det här. 
Supergod mat i alla fall, så himla förmånligt plugg.
Har hunnit med att prata med tant T också som förövrigt fyller idag. Hon kom med spännande nyheter.
Riktigt om vad tänker jag inte gå in på eftersom bloggen är tillgänglig för alla.
Men kan avslöja (för att jag inte bryr mig om de får reda på det eller ej!) att jag tycker det ska bli riktigt skönt.
 Kanske kan få stallet för mig själv och mocka själv.
Känner hur hornen börjar växa ut nu så jag ska sätta punkt här .


Blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback