coming down cold

Hinner inte uppdatera på tisdagar då jag går mellan tre (bussen går klockan ett) och nio på kvällen. När man
väl sedan är hemma så blir det sängen nästan direkt. Fötterna värker, magen är proppfull och huvudet är segt.
Jag jobbade med Maggan igår och attans skickan skön människa. Hon är Arbogabo hon med så jag fick
skjuts hem av henne igår. Sedan så möter vi två cyklande fjortisar och hon utbrister
"Vilka j*vla fjortisar" vilket följs av ett garv. Helt random alltså. Jag trodde att jag skulle dö.
Flera klockrena kommentarer hördes ifrån henne hela kvällen.
Störtsköna människor i köket också, jag trivs verkligen. Fick föresten chansen att smaka allt ifrån á la carte menyn idag tillsammans med alla andra. Supergott! Synd att desserterna inte var med..

Blir ganska många egopics nu för tiden. Ska bättre mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback