"här gökas det både åt vänster och höger"

Glömde bort att nämna att jag igår nog fick reda på ännu en kusin. Min släkt är så pass stor att ingen har
reda på hur många vi egentligen är. Kusin efter kusin kommer fram och jag är helt säker på att
det kommer att fortsätta så ett bra tag till.
Maria sa igår att hennes kompis hade kontakt med en Daniel Saxin och att han sa att vi var kusiner.
Grejen är ju den att denne Daniel var tydligen i min ålder och han visste vem jag var. Hur mysko är inte det?
Dock är det ju inte helt omöjligt att han är det då namnet Saxin från början bara var ett släkte, mitt släkte,
och har sedan spridit sig. Hur som helst, ska fråga far när han kommer hem.
Kanske hinner med att köra lite idag?

Här ser ni föresten min nya hårfärg. Lite för djupröd för min smak men vi får la se hur det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback