he will be back.. i hope

Denna dag har i princip varit helt okej. Nästan mer än okej.
Företagsekonomin på morgonen tillängnade jag till att skriva shalalalalala... på en hel sida. Jag lärde mig ganska mycket på den lektionen. Vi alla ser fram emot provet på måndag va?!
Idrott efter detta, ingen engelska och ingen svenska så vi roade oss på andra sätt. Med Jonna i täten så gick vi runt och letade efter naturläraren Pelle. Vi kan ju säga att ingen gick miste om vem vi letade efter. Himla töntiga vi är! På jugoslaviska (tror jag nog besämt att det var) betyder ordet Pelle något helt annat, vad det är vill jag inte skriva direkt men det hör till könsord för män. Hänvisning; Alexandra.

Annars har jag hunnit med stallet också. Mötte upp Tarja där och vi fixade lite. Fick in höet och insåg sedan att Calles hovblöja gått sönder. Himla kul! Tur att det inte är lerigt ute i alla fall! Han har som sagt ett hål i hovet där köttet kikar fram och att få in skit där är kanske inte det optimala. Men nu har det blivit luftat ändock. Haha.
Så det var bara att tejpa om allt. Förhoppningsvis blir det bättre denna gång.

Imorgon är det Bonde på Stan. Jag ska följa med Maria och Plutten ner en sväng. Russen kommer att få komma in en sväng och ta det lungt och så ska vi se vad Calle tycker om att stå inne. Ska bli spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback