I play my music in the sun.

Klockan nio masade jag mig upp ur sängen trots att jag mått som en kratta i helgen. Men har man lovat så har man. Tarja hämtade upp mig vid tio och strax efter så var vi ute i Medåker. Många fina bilder blev det. Nu ska det till att sållas, redigeras och sållas igen innan de skall skrivas ut. Hoppas de blir nöjda med bilderna nu bara. Sätter all sin tillit på mig och så är jag helkass. Skulle inte vara så himla bra.
Vid ett så kom Kent och mamma för att hämta upp mig och vi for ut till Nyckelby. SM i rally, helkasst! Var bara runt ett 20 tal bilar och mer än hälften var otrimmade. Dock var hamburgaren god!

Nej, lika bra att sätta igång att redigera bilder direkt.

Kommentarer
Tarja säger:

Världens bästaste fotograf!!! :)))

2009-09-19 | 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback