The first cut is the deepest

Trött tjej bakom skärmen. Jag sa det till mamma, jag ska nog aldrig börja jobba. Det är på tok för påfrestande!
Så det har varit en allmänt seg dag där jag varit blondare än vanligt. Lite pinsamt när det kommer in en
dröse med männsikor som ska äta lunch och jag fattar ingenting. Jag är helt säker på att kassamaskinen
har någonting emot mig! Under alla de dagar jag varit där har jag räknat lunchkassan och aldrig har jag fått
den rätt fören jag räknat minst fem gånger! Och det är då inte jag som gör fel.. Aldrig.
Dock kom mor och hämtade mig idag så vi for över till Eskilstuna.
Fick äntligen mina skor som jag letat efter ett bra tag nu. Passade även på att köpa ett par inlägg till mina hälar,
 så nu kanske jag slipper få ont i hälarna och ryggen. Upp till bevis.
Hittade ett par snygga skor som jag passade på att köpa också. Lovar att det kommer komma bilder..
Ni vet en box med fem par strumpbyxor i?
Ja, sådana köpte jag och när vi kommer hem ser mamma att det bara var fyra i. Tummen upp liksom.
Nej, nu blir det en dusch och sedan säng. Är orientering imorgon, efter kör vi på ett skolfoto..!


Kommentarer
Anonym säger:

Hahahaha... trodde du slängt in strumpbyxorna i en box.... i stallet.. :)))

2009-09-11 | 16:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback