the reason is you

Fartfylld dag må jag säga. Här har det gått vilt till..
Eller så var hela meningen bara ironi, lögn eller vad ni nu vill kalla det.
Studiedag idag men jag knallade upp ur sängen redan vid nio. Varför vet jag inte, vaknade innan klockan ringde vilket är ganska förvånande. Kanske börjar få lite rutiner trots allt. Och hungrig var jag med. Men den principen, att äta frukost, kan jag bara inte bryta. (Jag skrev bara sådär för att jag inte vet om jag vill delge att jag är så himla lat..)
Så hela dagen har jag gått hemma och skrotat. Behövdes verkligen! Har känt mig hängig och tung hela dagen, förhoppningsvis blir jag inte sjuk. Huvudvärken har kommit och gått med men verkar ha gett sig nu emot kvällen.

Pappa sa här om dagen;
"Jag kikade på mobiltelefoner idag. Jag tänkte köpa en åt dig men så tänkte jag att du inte behöver en och så köpte jag ingen" - Nehej tänkte jag, det skulle ha varit onödigt att köpa en!
Så idag ringde han och då befann han sig på någon butik och frågade om jag ville ha xx eller xx. Så himla typsikt honom!

Åkte med Tarja ut till stallet. Vi bytte bandage och hade oss. Lindha tipsade om att det är kanon med att ha blöja till sådant och visst är det självklart. Så nu har Calle en blöja på foten. Bomull, blöja och silvertejp. Allt detta är nu indränkt i jodopaxlösning. Superb!
Vi drog även om hagen lite så den är aningen större, och imorgon kommer det hö. Perfekt.

Kommentarer
Riley säger:

Du är regeln som bekräftar teorin (eller hur det nu går) - hästmänniskor är bortskämda.

2009-09-24 | 23:12:32
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback