There ain't no walls around heaven

Jag blev aldrig skjuten idag, skönt nog. Men jag skulle vilja skjuta mina fötter. Eller ännu bättre, hästen!
Tarja sa att Calle var halt igen. Han tigger bara om stryk. Så nu blir det till att ta ut en equ-någonting (Hållit på med hästar ett bra tag nu men jär mig aldrig det där ordet!) som får klämma igenom honom. Sitter antagligen i bog eller rygg. Säkerligen någonting som inte får läka ordentligt och flammar upp när vi börjar sätta igång ridningen. Han blev ju halt förra gången i samma veva som vi satte igång att börja rida. Så något skumt är det..!
Men nu har jag varit uppe på tok för länge, börjar åtta imorgon så jag ska kila till sängen nu direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback