what a feeling

Sådär ja. Nyss hemkommen ifrån diverse utsvängningar.
Pappa kom och hämtade upp mig, jag fick in mina pengar på kontot och vi for iväg till Köping. Hittade ett par suuuupersköna skor dock med ful klack och ett högt pris så det fick vänta. Ska kika lite mera innan jag bestämmer mig. Det måste ju vara ett par sköna skor eftersom man mestadels står hela tiden.
Pappa har lånat Stefans bil, enbart för att visa sina arbetskamrater. Den bilen är tydligen jättehäftig. "Skriv nu i bloggen att du har åkt Saab Turbo x någonting så kommer killarna att börja dreggla när de läser det" - självklart visste han vad bilen hette, det är bara jag som inte lade det på minnet och därför skrev jag sådär. Förstått? Himla töntigt att dreggla när man hör talas om en bil, blir så hiomla vått då!
Nej, nu ska jag inte sitta här och slå ihjäl dötid. Ska kila över till Mathilda och färga håret. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback