du är värd så mycket mer

Har gjort precis sånt man ska göra på ett lov - sovit!
Vänt på dygnet enbart efter dessa korta dagar. Inte bra alls. Pappa tyckter inte det är okej att sova till ett vilket han poängterade för mig idag. Illa.
Dock har jag ju stallet i helgen så uppe vid halv åtta har jag varit anyway trots att lampan släcktes vid fyra. Att jag sedan förtjänar att krypa ner under täcket när jag är hemma igen är jag värd. Typ.

Igår blev det IKEA med Kent och mamma. Jag och Kent slog oss ner och lekte medan mamma blev helt till sig bland kuddarna. Det där spelet 'Finn 6 fel' är svårare än man tror ska ni veta!
Hur som helst. Jag kom hem med ett nytt lakan till sängen. Ett sådant lakan som man sätter runt madrassen. Drag-på-lakan eller något sådär hette det. Kirrade även nytt påslakan för mindre än 40 kronor. Rena fynden!
Åkte vidare till skopunkten eller vad nu den kedjan heter (tror det är skokanonen vi har ute hos oss!) och kikade lite. Fick med mig två par nya tygskor av mamma. Verkligen behövligt! Så nu är det vår!

Idag lär det inte hända speciellt mycket mer tror jag.
Imorgon är det joooooobb som gäller. Påskhoppning på ridskolan - kamerabatteriet sitter på laddning.
Kommer kännas konstigt att ha kameran i handen igen. Länge sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback