for a long time you didn't leave

Jag borde ha fetaste medaljen för idag alltså.
Kom upp ur sängen i tid, satt på bussen en kvart innan det skulle åka och var lämnade in två artiklar som var kommenterade på utsatt dag.
Hade Gunnels två lektioner imorse, sedan läste jag på fejsbok att Marcus skulle iväg på Ung företagsgrejs och hans första lektion var inställd. Detta innebar för oss i A-klassen att vi hade håltimma från halv elva till halv tre (B-klassen hade någon timma kortare hål). Hur kul är det på en skala, när man sitter fast i en annan stad?
Jag hade mina starka tankar på att åka hem, men Marcus lektioner är viktiga att gå på - annars förstår man ingenting. Den mannen har en tendens att komma med så himla invecklade grejer!

Ella ringde och jag följde med henne hem istället. Mös och åt lite innan vi traskade vidare till Malva och lekte lite. När dom sedan skulle iväg så passade vi på att kila förbi hennes mormor och morfar innan det blev chill hemma hos henne igen.
Väl på Marcus lektion så spårade vi och Ellen ur rejält. Sen kom E och A tillsammans med att Alex drog undan stolen för Niclas och då var allt igång. Värre har jag inte varit med om. Vi knäckte Marcus så hårt idag. Han blev rätt putt även om han inte visade det. Tjötade på om diciplin och grejer medan jag, Ellen och Ella satt och asgarvade i hörnet. Marcus; "Har ni Diciplin eller?" "Jaaa" så har man inte de ;PppPppPPPp ;ppP

Jag och Ellen var ganska omogna på bussen hem också. Men som sagt, ett gott skratt förlänger livet.

Kommentarer
hehehehe säger:

alltså man kan inte lita på vad hon säger- HAHAHAHAHA. dör /GOD GOT THE POWER

2010-04-20 | 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback