glaaaaaaasssssiigt

Glömde nämna några totalt oviktiga saker i mitt förra inlägg.

Dels var det att jag och Mathilda blev omsprungna av Samuel. Han av alla liksom. Så sjukt länge sedan man såg honom. Tydligen kände han igen mig för han vinkade, visserligen efter ett tag då han var halvvägs över bron men ändå. Trodde jag verkligen inte. Hur länge sedan var det liksom? Känns som sjutusen år bara.

Annars så tror jag nog att jag slutat äta. Är aldrig hungring längre eller ens sugen på att tugga. Förut hade jag tvångstankar på att tugga. Var bara tvungen att tugga jämt och tuggummin gick åt som bara det. Fanns det inga tuggummin så var det pennor eller ingenting, bara jag fick tugga.
Hur som helst, när jag väl äter så är det inga mängder.
Anledningen till att jag skriver detta nu är att jag precis beställde en sallad av pappa. Bara tanken på en fet slemmig pizza eller liknande gör mig illamående och har gjort det ett bra tag! Det är sallad eller likvärdigt som gäller när det inte är mat hemma som gäller.  Vem vet, jag kanske börjar bli nyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback