I'm not after fame and fortune I'm after you

Av mitt inlägg imorse att dömma så var inte mitt humör på topp kan jag säga. Men det dog ganska snabbt, kan bero på att jag var så trött och umgås man då med Ella så spårar man. Ganska rejält.
Hur som helst.. Hann bara gå på svenskan och folk tyckte jag var ovärd som åkte in. Men jag fick saker gjort i alla fall. Så nu känns livet lite lättare faktiskt. Har massa arbeten som jag betat av.

När jag kom hem så satt ejag mig och ringde jobben direkt men inget napp idag heller. Skulle ringa imorgon igen. Illa. Efter det var jag ännu duktigare och satte mig för att skriva uppsatsen som skulle vara inne här nu. Så är klar med den också. Det jag har kvar i svenskan blir så bara uppgiften om boken jag läste för ungefär ... ett halvår sedan.

Ska hinna med att göra Case 13 som skulle vara inne i måndags nu också. Arbetsmiljö in my.. typ.
Sen ska jag se till att jag och Ella kan lämna in Projekt och företagande imorgon. Kommer bli kalas.

Sen är det bara psykologiuppgiften jag ligger efter med. Men det tar vi sen. Som jag alltid sagt.

Så plugg är det enda min kväll kommer bestå av. Inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback