i'm on fire

Äntligen har vi fått upp en brasa. Det är nog bara för att ägarna till huset inte är i närheten utan på respektive jobb. Jag och Lena klarar oss utmärkt här nu när värmen sakta sprider sig.

Har lämnad Dixie på dagis någon timma, fikat och passerat riksgränsen. Konstigt egentligen när två länder ligger precis intill varandra, det ser likadant ut osv, men ändå talar vi två olika språk. Norska är så jäkla fult! Kommer dö om jag får jobb här i sommar.
Släppte av Maria vid studion innan vi for tillbaka till Sverige igen. Svinesund för att vara exakt. Vem vill bo i Svinesund egentligen?

Snart ska jag och Lena samt Dixie fara iväg till Nordby. Börjar bli nervös nu. Vad ska man säga liksom?
Äsch, det ska nog gå bra. Gör jag bort mig så gör jag. Inte så mycket med det.

Alex ringde också, honom ska jag träffa imorgon. Men hallå, vem vill jobba på TORSKholmen? Hur som helst, han ville 'dra en kaffe' så jag måste lära mig tills dess. Äckligt.
Ironi dock för dom som inte förstod det.. Uppenbarligen är det många som tar min blogg ordagrant. Ptja, jag är la nöjd så länge som ni läser.

Nej, om en kvart ska vi kila så ska göra något vettigare nu.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback