in my head

Har ju inte bloggat denna helg. Har inte funnits ork, tid eller lust för just det.
Nådde Strömstad igår efter en trevlig åktur med mamma. Vi åkte fel två gånger varav den första var redan direkt efter Örebro. Så kassa är vi. Men hur som. Var massa mys, massa samtal, hemligheter avslöjades och ptja.. ni vet. Girltalk helt eneklt.

Idag så har det varit full rulle hela dagen. Jag vaknade av att jag frös (trots duntäcke och ullfilt, strumpor, två linnen och en tjocktröja!) samt att jag hade en tjock klump bredvid mig som snarkade lite det inte skulle finnas någon morgondag. Så vid sex gav jag upp och kilade ner till soffan där jag sov en timma innan fröken skrik vaknade till liv.
Vid halv tio i alla fall så mötte jag upp Mariella samt My ifrån MyOne och hade en lååång intervju. Kändes som att det gick bra. Får svar på fredag och är det så att jag får jobbet så får jag ett schema på måndag. Kalas!

Sedan for jag, syster, unge och mamma till Fredrikstad, Norge där syster jobbar. Stannade ett slag tills hon kastat ut sig kund igen så vi kunde fara vidare tillbaka till Sverige igen. Nordby var vårt mål. Bränna pengar var vårt uppdrag och detta slutförde vi. Eller jag i alla fall!

Sen hem och fundera på om man skulle hänga på syster till någon klubbfest. Fast att umgås med hennes vänner, eller inte direkt vänner men ah, kändes inte speciellt lockande. Absolut inte när i princip alla är norrmän!
Så hon far iväg ensam och vi (jag, jocke, mamma och unge alltså) blev kvar ensama med lite käk och en flaksa vin.
Men nu är jag så trött att jag mår illa så nu blir det till att sova. Denna gång låter jag bli sängen bredvid mamma och tar soffan direkt istället.

Dina ord är hårda men likväl bra. Jag vet att du talar sanning i vissa ord, men resten? Vackra ord och charmiga meningar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback