look a like

Märks att man kommit till Norska gränsen nu alltså. Skog, skog och norrmän överallt. Jag skojar inte.
I sommarstugen här brevid, mitt ute i absolut ingenting, bor det just nu en norrman. Bara så ni vet det alltså.
Kallt är det också. Syster och Jocke vill inte elda för nu tycker dom att det är skönt. Liksom, jag förfryser fötterna av mig även om jag skulle ha vinterjackan på mig inne. Attans.
Men tog ett riktigt varmt bad, så pass att jag brände fötterna, så är lite bättre nu i alla fall. Älskar att sjunka ner i ett varmt bad, inte ofta man får den chansen.

Imorgon blir det att följa med Maria, Lena (Jockes mamma) och Dixie till det dags som ungen ska börja på. Sedan blir det att fara över till Norge där syster börjat jobba som tatuerare igen. När vi lämnat av syster så får jag skjuts till Nordby där jag ska träffa en snubbe och prata lite om jobb. Ska bli mycket spännande!
Resten av veckan är ganska oplanerad. En shoppningtripp till Nordby blir det nog allt. Har ju stulat pengar ifrån min fader så gäller att slösa lite.

Annars så säger vi grattis till min långe (!) vän Sebastian som blir arton hela år idag!



ÄlsklingsRudas


Kommentarer
Riley säger:

Ledsen att göra dig besviken Emilia, men att ha på sig vinterjacka brukar inte hjälpa så värst om man fryser om fötterna... :P

2010-04-08 | 09:26:21
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback