on the same road again

Glömde nämna att mamma skickade ett sms under dagen, ja hon har faktiskt lärt sig att skicka sms, och avslöjade att vi ska bila ner till älskade Strömstad i helgen. Visst, det blir ganska så jättedrygt men om inte annat lär jag och mor min ha ganska trevliga pratstunder.
Känns som att det är ganska behövligt ibland. Och nu är det är sådan stund tror jag. Finns ganska mycket jag inte berättar för någon mer än dom som inte kan prata vidare, dvs något så töntigt som hästarna.
Hur som helst. Jag kanske.. bara k a n s k e kan tänka mig att köra en bit jag med.
Måste komma över rädslan att växla så jag kan komma igång med körningen ordentligt. Feghet är mitt förnamn må jag säga.

Så ska ner och prata med dom på MyOne, PR Café och så ska jag fundera på om jag ska kila förbi Torskholmen. Men alltså jag vet helt ärligt inte om jag har någon lust att jobba där. Tuuurkar liksom. Inget illa menat men jag och syster hade så otroligt roligt åt det. Torskholmen. Bara namnet får oss att vika oss dubbla av skratt.
Sådan humor har vi i Saxinsläktet. Tummen upp för oss.

Det enda som är negativt med denna resa är att alla mina planer för helgen dog.
Fredagen skulle spenderas med Sabinabby med hårfärgning och chill. Backup, spårad utekväll med Ida.
Lördagen hade ett Erotikparty inplanerat med Mathilda och Masiel som värdar. Om inte annat så skulle jag och Ida ut och spåra efter detta tills söndagens ljus spred sig.
Men kanske lika bra att fara iväg ändå. Om inte annat så tackar nog mitt huvud för det.

one misstake and you run . sorry .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback