we be burnin'

Jag kom upp imorse. Och i tid till och med. Helt otroligt. Kent frågade om jag hade kollat fel på klockan eftersom jag var uppe så himla tidigt. Det händer inte allt för ofta kan jag tala om! Fick dessutom skjuts till stationen, kalasskönt!

Skolan var smärtfri. Enbart chill egentligen. Vi gör inte så himla mycket på våra lektioner. Ganska retarded är vi allihopa. Många i alla fall. Om man får säga så.
Cyklade hem, jobbigt. Åt, handlade och sedan stallet. Roligare än så har varken jag eller mamma haft det idag.

Nu ska jag fortsätta på att pränta in mammas uppsats i datorn. Tråkigase jag någonsin gjort! Är inte klar på långa vägar heller! Det ska vara si och så med huvudrubriken, underrubrikerna, sidnummrena osvosvosvosvosv. Ooooorkar inte!

Nu blire till att tala i telefon ett slag .. underbart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback