you make my world round again

Tror inte att jag nämnde i bloggen att jag blev klar med menyn för förskolan. Jag är rätt grym ibland alltså. Så nu är det klart och redo för inlämning imorgon. Dock har jag inte orkat tagit tag i svenskan ordentligt. Får sätta mig ner och göra den nu. Blir så illa tvungen. Får se hur det kommer gå. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer. Leta upp en bild vet jag i alla fall. Men ah. Det löser sig. "Finns inga problem som inte går att lösa" fick jag veta här för någon dag sedan. Känns tryggt.
Mamma tycker dock att jag slösar bort min tid, men det finns roligare saker att göra än att köra bil och plugga. Hur som helst. Räknade lite och vi har ungefär sjutton prov/inlämningar/redovisningar varav de flesta ligger lagda på samma två veckor. Hur tror dom att man pallar med det liksom?

jag ringde bara för att säga godnatt - så.. godnatt


Kommentarer
ann säger:

jag var lat och snodde designen på internet (a) om du söker på typ gratisdesign på google så kommer det upp grymt mycket så det är bara att välja :)

2010-04-29 | 07:50:52
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback