-.-

Okej - sliten tjej!
Känns som om någon hällt syra i mina lungor. Eller det gjorde det imorse i alla fall. Varje andetag var en smärta, har börjat avtagit i alla fall. Näsan är täppt och halsen ömmar. Det här är inte min dag helt enkelt.
Det positiva idag är mitt konto. En hel hög med pengar har tassat in och det tackar man ju inte nej till.. Dock så ger jag vuxenpoäng tummen ner - skatt. Jag har jobbat på mycket att jag betalar massor i skatt och kommer inte heller få tillbaka på återbäringen. Sådant suger ganska hårt. Men jag får vara glad att jag får vård den dagen jag krockar med bilen.

Nej.. Något varmt att dricka i soffan nu - där jag tänker stanna resten av dagen!


Jag bjuder på den ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback