"haha, men dig känner jag ju!"

Ojdå.. Vad hände igår? Lättare är nog att säga - vad hände inte igår?

Träffade upp Johanna med hennes örebrokompisar på stan och kirrade lite allt möjligt. Det tog ett tag innan jag insåg att det var Emelie Oscarsson som var med. Snacka om paff jag blev. Henne hade jag nog inte tänkt mig att se. Men det var kul. Riktigt trevligt folk. Blev balkongsittning med Ellen och Amanda ett bra tag där på kvällen. Riktigt roligt faktiskt!
Vilka var inte ute igår? Tror jag hade min socialaste kväll någonsin igår. Så det ska vara.. Ellen och dom kom inte in på krogen i alla fall, synd för dom. Typ.
Nej.. nu känner jag hur det här inlägget spårar ur. Men ptja, jag och Johanna lyckades i alla fall, vi kröp!

Btw, träffade Bäck igår. Hur länge sedan var inte det? Detsamma med Elin och hennes lillasyster. Uhja.
Det var polisernas kväll igår, vart man än kikade så var de gula västarna där. Jag klarar mig alltid dock. Great!

Men nu ska jag kila över till kusinen och sno hans resväska. Den är grön. Illa.
Puuussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback