hothothot

Pappa och jag tog en biltur idag - med mig bakom ratten.
Besökte farmor först, hon var rätt sliten tråkigt nog.
Sedan skulle vi äta. Vi åkte lite överallt! Slutade med att vi skulle äta svindyrt på ett gästgiveri någonstans utanför Västerås. Fråga mig inte vart för jag vet inte! Jag körde liksom vilse i Kungsör idag så ah, pappa tycker jag ska ha en gps på mig vart jag än befinner mig. Jag håller nog med.
Men tillslut så gav vi upp, åkte hem och grillade en hamburgare istället. Så det kan gå.

Nu är min resväska packad. Nej nu ljög jag igen. Jag är nästan klar. Som vanligt drygar jag och jag kommer få göra allt imorgon istället. Klockan tio ska jag vara hemma hos Ellenor. Det är ganska tidigt med vad gör man inte? Vi ska ända göra massa saker där borta på Arlanda.
Växla pengar, köpa lite mat som vi kan äta första dagen och så ska vi se till att äta själva också. Bagaget ska checkas in och vi ska hitta. Det är bara Julia som flugit förut - jag och Ellenor håller på att dö redan nu. Jag skojar inte. Min mage är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. USCH!

Håller på att ladda över ny musik till mobilen (min Ipod är hos Ella så jag kör på mobilen istället. Den går ändå att ha med på flyget så..) sedan så ska jag pilla lite mer på packningen, duscha och krypa ner i sängen. Nervös som tusan. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback