leave me alone

Såg ut som hej kom och hjälp mig i butiken idag..
Det var jag och Elina som stängde igår, och vi fick inge tid till att städa alls under kvällen. Så imorse så var det bara uppackning som gällde och det höll jag på med hela dagen. K och M rev ner hela väggen där hästtäckena varit och alla var överallt - ingen tid att städa. Men så kan det gå.
Jag fick en arg kund också. Han tyckte minsann att vi var bra dumma som behövde legetimation när vi skulle ta betalt i svenska kronor. Han var dock dansk.

Annars så har jag sovit en stund när jag kom hem. Myyycket skönt! Ska tydligen äta nu.
Missar Nordman imorgon också. Hela min värld raserar! Illa.
Saknar min bby gör jag med. Orka att han åker till finland och myser i en stuga utan mig liksom.. Kom hem nu tack?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback