mama, take me home

Okej.. Nu var det fyra dagar sedan jag uppdaterade bloggen. På tiden att jag kanske berättar vad som händer här borta i ingensmansland?

Min födelsedag var helt okej. Jag var nog nyktras av oss alla i stort sett hela kvällen, jag som såg till at vi fick en taxi och såg till att den också blev betald. Hemma vid halv fyra och äta potatisgratäg och sedan sova. Ledig dagen efter.
Sedan hände det inte så mycket mer spännande saker fören på tisdagen - bby åkte hem och lämnade mig ensam uppe på vinden. Inte okej alltså. Stryk ska han ha.
Jobbat hela veckan efter det. Blev strömavbrott i torsdags - slog ut hela vårat system så det blev som på den gamla goda tiden - skriva kvitton för hand. Men det gick tydligen bra ändå. Alltså gjorde jag inga större fel när jag skulle föra in allt i systemet sen.. Annars händer det inte så mycket mer spännande grejer än sådant.

Idag blev det ytterligare ett avbrott på elen, men nu klarade sig systemet vilket var skönt. Jag gick och köpte glass också. Han den snygga skrattade åt mig när jag beställde tre glassar och skulle försöka få med mig alla. Men gott var det!

På onsdag blir det hemgång. Ska bli så jääääkla skönt så ni förstår inte. Sova i egen säng, duscha hur länge man vill, slippa frysa, veta att man har något att äta hemma jämt och kunna stöka runt i alla rum utan att plocka undan efter sig. Niiiiice på hög nivå.
Utgång på onsdagnen med, älskade Nordman spelar i Arboga. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback