stay close to me

Sooovmorgon imorse. Så jäkla nice - speciellt när man legat vaken och hostat en hel natt. Förstår inte varför det inte vill gå över någon gång. Bortbortbort.

Mamma kom i alla fall och hämtade upp mig idag runt halv ett. Hon skulle in till Köping och kolla efter ett par byxor - blev lite mer än ett par byxor. För oss båda.
Men det är sånt som händer.. vad ska man göra åt det liksom? Att shoppa kläder är en mänsklig rättighet - eller borde vara det åtminstone.
Ett par leggings i chinosmodell, en oversized stickad tröja, ett linne och så en ny mascara. Härligt värre. Sista slantarna på kontot slurpades upp. Inte okej att jag nu måste betala mina kommande skor med sparkontot. Jag kan helt enkelt inte hantera pengar.

Sen blev det praktik - suger getpung.
Någon har tydligen sett mig ute i stan (Arboga/Köping) under lördagen. Kul att folk kan säga så - när det aldrig skulle kunna hända. Småstäder - skitstäder.

Nu blir det en dusch och sedan sängen. Ska fortsätta med mitt hostande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback