you can't stop me

Halsontet börjar komma smygandes tillbaka. Sägs ju att man ska vara dålig i tre dagar och det borde innebära att jag ska bli bättre nu. Men inte då. Min kropp vill nog busa till det lite mera - tråkigt nog.
Men jag börjar få herpes i hjärnan utav att stanna inne så idag tar jag och Mathilda en sväng på stan. Ska fixa lite saker och sedan så ska vi fika. Får se om min röst kommer bära mig genom hela dagen. Den som lever får se.

Men nu ska jag kila och dra en borste genom håret som jag missat de gågna dagarna.

Btw, har fått en ny iPod. Touch heter den - ser precis ut som gamla iPhone. Går i princip att göra allt som med telefonen utan att ringa. Great! Tack pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback