you mean the world to me

Just nu känns livet ganska bra. Lena ben, underbar bodymilk på kroppen och jag är sjukt pepp.

Skolan gick helt okej. Känns bra konstigt att vara där igen, och dessutom tillhöra en avgångsklass. Nu är det slutspurten verkligen. Det är redan tal om högskoleprov, slutbetyg och jobb. Tanken skrämmer mig lika mycket som det lockar. Jag är än så länge rätt taggad på att kämpa upp mina betyg detta år.
Nog om betyg. Hade estetisk verksamhet idag. Jag och några andra ifrån klassen har valt dans. Men eftersom jag fortfarande hostar mina lungor ur kroppen så satt jag på sidan istället. Men attans så taggad jag är för att börja dansa nunununu! Ska bli grymt kul.

Engelska B med Josefin ska också bli helt okej. Äntligen en normal engelskalärare. Man kanske lär sig lite mer i denna kurs än under hela Akursen. Den som lever får se.

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback