give me one more time .

Om vi säger såhär.. jag är nog inte gjord för att spela bowling. Det är nog inte riktigt mitt kall. Smärtar att säga att jag verkligen inte är bäst på spelet. Jag är väl bäst på allt?
Hur som helst, jag, Mathilda och Ellenor kom dit lite tidigare. Så vi satte oss för att kika på folk och ta en cider. Var ett hockeylag, p97 . Något som slog oss var att många av pojkarna hade fötter som.. ehm.. långa fötter! Det var nog inte en enda som vi såg som hade under 43. Då är dom 97'or!
Hur som helst, jag var kass. Rent ut sagt så sög jag så hårt man bara kan göra. Eller ptja, jag lyckades få första striken i alla fall. Det räknas väl lite grand?
Tror jag slutade på en 170 poäng efter tredje spelet. Mathilda låg då nästan vid 300 om jag inte minns fel? Tumme ner!

Klotet ville inte som jag heller. En utav gångerna så ville det bakåt. Hur pinsamt var inte det? Nära på att halka på banan var jag också. Snacka om att jag borde hålla mig ifrån bowlinghallar! Dödsfällor för Saxinare.

Nej, nu ska jag sluta säga hur kass jag är. Ni får inte tro att jag inte är bäst på allting annat.

PUSS

Kommentarer
Mathilda, 18 år & mamma till Amelia säger:

haha 97:orna har BÅTAR på fötterna! xD

2010-12-28 | 23:33:18
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback