how to bring my self back down

Ja, idag är det positiva klubben.
Det är svinit kallt här inne, fast kan bero på att jag enbart har underkläder och ett linne på mig? Jag är ju van med sexiga långkalsonger. Men vi taggar, ellerhur?
Fredrika får mig alltid på syndiga tankar! Vi ska iväg ikväll, oavsett om vi kommer hem eller inte! Som sagt, vi få väl gå hem om inte annat. Eller köra Johannas stil att fördriva tiden på stationen tills första tåget hem går.  Haha. Söt tjej!

Fast nja, aja. Taggar i alla fall, sedan får det bli som det blir. Ska upp på stan vid halv sex för att hämta min cykel samt möta söt bror. Ut i kylan, great!

Nej, peppmusik på och hoppa på ett ben i rummet. Så jag gört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback