i'll be long gone

Phu, nu är det över för i år. Tackochlov!
Nej, så illa var det inte. Det var redigt roligt. Syster hade med ett hysteriskt underhållande spel. Draw hette det och man skulle måla. Inte söta små lätta saker utan det var mer i stil med; "Horunge", "Översminkad", "Penisförlägning" och "Brudmagnet". Vem kan måla "Strypsex?"
Jag kilade till sängen rätt tidigt ändå, redan halv ett snarkade jag gott. Nästsist upp idag var jag också.

Julklappar fick jag faktiskt, trots att jag är född elak. Pappa tycker tydligen att jag har för håriga ben så jag fick mig en hemsk sak. Epilator. Det är i höjd med att vaxa benen, bara det att det tar länge tid. Usch. Men ja, det uppskattades ändå. Nu slipper jag ha lurviga ben i alla fall!
Fick ett superfint halsband utav mor. Oh, älskart!
Parfym, lösnaglar och lite smått här och där. Myys!

Nej, nu ska jag kila och dra på mig mjukisbyxor och krypa ner i soffan. Där tänker jag spendera kvällen medan alla andra är ute och häller i sig alkohol. Jag går ut när inga andra är ute, när alla andra är ute är jag hemma. Knasigt! Men jag kommer må bra imorgon, tillskillnad ifrån många andra. Haha.
Om inte annat så skulle vi ut imorgon istället? Grymt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback