ispinne

Julshowen är nog slut nu i skrivande stund. Jag var tvungen att kila tidigare för att fixa med det egna stallet.
Man var ganska genomfrusen må jag säga. Svinigt kallt. Kan nog tycka att showen var lite för lång också. Det är inte många som frivilligt sitter ute på en iskall läktare i över tre timmar. Så spännande är det ändå inte.
Men helt okej med folk ändå, vad jag såg. Tydligen många som gav upp och det var rätt utplockat när jag kilade hem. Fick inte bilder på allt heller, jag blev förpassad till entrébordet. Lite varmare där dock, men så sjukt ensamt.

Lite knäppte jag, upp till bevis om det blev bra. Hade min extrabilxt, men satt en ljusslinga längst bort i ridhuset som denna inte alltid kunde överbelysa. Illa för mig. Tur att det går att ljusa upp bilder med någorlunda kvalité i alla fall. Men det blir ett senare bekymmer.

Mina fingar gör fortfarande ont, mina ben är kalla och detta trots halsduk och mössa fortfarande är på. Nu blir det lite efterlängtad mat. Har inte fått något i magen sedan sockerbomben imorse hos farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback