just belive me, you are better without me

Somliga kan få ens humör att dala enbart genom ett par ord.
Egentligen är jag snäll, jag skriver inte ut ens hälften av det jag vill skriva på bloggen. Jag vet att det skulle såra många om jag skrev precis vad jag tycker och tänker. Det skulle såra många bara jag skrev vad jag gjorde om dagarna, vilka jag umgås med.
Jag har långt ifrån skrivit ut vad som hände under vår tid, vem som gjorde vad och med vem. Men du verkar inte inse vad som hänt mellan oss, vart vi står nu trots att jag gång på gång berättat för dig.
Jag är inte så elak som jag skulle vilja vara ändå. Jag låter fortfarande många händelser bli oskrivna. Just för att jag inte vill såra mer än nödvändigt. Men slutar det inte här så var beredd att få hjärtat krossat, kört igenom mixern och sedan spottat på. Det är sådan jag kan vara, men inte vill vara.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback