nattord . tungt .

Jag har varit trött precis hela dagen. Tror ni att jag kan sova nu eller?
Självklart inte. Usch. Dom här senaste dagarna har inte varit snälla emot mig.
Jag måste försöka släppa greppet, inse att jag inte har kontroll.
Man kan inte styra en människa, inte på detta plan som vi är nu.
Så otroligt tighta, så otroligt envisa, så otroligt naiva.
Jag tror inte att du vet hur otroligt djupt du sårar mig varje gång du är i det tillståndet.
Du döljer det inte längre för mig. Det är tufft att spela oberörd, men jag tänker inte låta dig se hur djupt det skär.
Jag älskar dig så oerhört och kommer alltid att göra. Men en dag kommer det bli för mycket och den dagen kommer få livet på kant. Jag vet att det kommer bli så. Jag hoppas bara att den dagen dröjer.

Kontrollös . Obehag .

Kommentarer
Linda säger:

sv; hej och tack för de där jag vet vad jag gör och säger och hur hon tycker och allt de där.

hon e lxm här och hon e som min syster så jag får säga och tycka vad jag vill . de säger hon me!;)

2010-12-25 | 23:18:41
Bloggadress: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback