rubriktorrt

Jag var duktig igår. Gick och lade mig tidigt. Redan runt tio kröp jag under täcket och slog på en film. Orkade dock inte kolla klart så innan elva släckte jag lampan och sov som en gris. Härligt! Det som är lite tråkigt är att jag har börjat vakna om nätterna, är säkert någon som väcker mig, haha. Så två eller tre gånger har jag satt mig upp, redo för att kila upp och göra iordning mig innan jag inser att klockan är natt och jag får sova massor av flera timmar.

Just nu är jag rastlös och trött. Övertrött i guess. Orkade inte ligga kvar i sängen. Klockan är liksom tio och jag har sovit sedan elva igår så jag är nog inte trött egentligen. Annars är det tre timmar innan mitt tåg ska avgå. Sen om det avgår i tid vet man aldrig. Får la hålla tummarna. Än så länge är det i tid enligt SJ.

Hemma sent ikväll. Får se om det blir en uppdatering då. Lär vara skapligt trött. Hemma runt tolv, illa.


Kommentarer
Mathilda, 18 år & mamma till Amelia säger:

Jag vet redan vad det handlade om. Men du får i alla fall berätta mer någon dag :-)

2010-12-07 | 17:47:39
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback